2016. február 9., kedd

Valentin napra egyszerű gyors ötletek

Sziasztok!

Gondoltam írok nektek pár Valentin napi gyors ötletet! :)
  1. Szerintem ezek nagyon jók,és sokkal személyesebbek,mint a vásárolt ajándékok,de kinek mi?! A Szabad kézzel készített ajándékok! a Youtubeon sok ilyen DYV videó van fent külön ilyen Valentin napi ajándék készítésről és komolyan mondom tényleg jók!
  2. Sokan inkább programozni szeretnek ilyenkor,szerintem is szuper ötlet,a legjobb hogy-ha elég jól ismeritek a párotokat és ne kelljen annyit agyalni azon,h hova menjetek,de a neten ugyan így utána lehet nézni,és sok Valentin napi programot fog szerintem kidobni,vagy csak aznapra szervezett programokat,amik nagyon szuperek!  Mellékesen egyszerű ha megkérdezitek a szülőket vagy tesót vagy a barátnőket,mert biztos említette nekik,h minek örülne!
  3. Az üzletek ilyenkor is nagy segítségünkre vannak,elég feltűnő jelleggel mutatnak rá a szerintük jó Valentin napi ajándékokra, amik általában be is válnak! De egyszerűbb, ha pár héttel Valentin nap előtt elvisszük nézelődni az illetőt és oda figyelünk,h mi tetszik neki utána már csak meg kell venni amit tudunk, h szeretne.
  4. A végső ötlet amit mindenki szeret(szerintem legalábbis) az ha sütünk vagy fűzünk a párunknak! Ennél jobb,h most-már elég sok választék van az üzletekben,h  milyen aranyos romantikus Valentin napi sütiket vagy ételeket csináljunk!
A Youtube csatornámra tettem fel erről egy videót is,ahol még mondok pár dolgot,nézzétek meg,és kommenteljetek nyugodtan,ha tetszett likeoljátok! :)  : https://youtu.be/WPnXObKIdeA
Ennyi lett volna,remélem tudtam nektek segíteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése