2016. január 14., csütörtök

A kiskutyám

Cleopátra (Cleo)
Az előzményeit majd akkor leírom,ha sok embert fog érdekelni,de nem egy nagy story.
Cleo az én kis hosszú szőrű-csivavám()-fekete,most fogja tölteni a 7-hónapos kort,2kg.
Amikor élősszőr megláttam már akkor tudtam,hogy valószínűleg nem fajtiszta,hát igen ahogy növögetett és kifejlődött,rájöttünk a Dr.Úrral,h van benne egy kis yorki,de csak a szőrén látszik. Szerintem nem is az a lényeg,h milyen fajta ezt csak eleinte kitűzi magának az ember,mint én csak azért mert ez eléggé kis növésű fajta.
Viszont annyira édes kis természete van,amikor először megfogtam rám nézett a kis gülü szemeivel és szinte könyörgött,h vigyem magammal(és még puszit is kaptam)
Szerelem volt első pillantásra!
Szeretem benne,h gyorsan tanul,szófogadó,vicces,van személyisége,van amikor tud makacs is lenni,de én ezt is szeretem benne.
Meg kell ,h mondjam bearanyozza a napjaimat! Igen nagyon boldoggá tesz!
Az első vicces dolog amit csinált(amit a mai napig szokott): Amikor valamit nem ért,vagy valami olyat hall amit nem akar elhinni(gondolom),félre hajtja a fejét és csak bambul güllet szemeivel,ha sokszor mondunk neki ilyesmit akkor ide oda hajtja a fejét,nagyon kis vicces látvány.
Az első betanítása természetesen az ŰL-volt,amin nagyon meglepődtem milyen hamar sikerült megtanulnia.(falatkákat adtam neki amikor sikerült leülnie,eleinte segítettem és lenyomtam a kis popóját,határozottság képp még a mutató ujjamat is szoktam láttatni)nagyon hamar rájött! ma már bármikor tudja.
Hát ennyit mára az első alkalomra a kicsi Cleokámból! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése