2016. január 16., szombat

Délutáni falatkák

Sziasztok!

Ma egy kis édességre éheztem meg,és mivel volt itthon nutella meg alma,gondoltam miért-ne kombináljam?
Megolvasztottam egy kicsit a nutellát és belemártogattam a fel szeletelt almát!(viszont arra figyeljetek hogy-ha mikróban olvasztjátok és nutellát akkor ne sokáig mert kicsapódhat a kakaóvaj és akkor már nem lesz finom és meg is keményedik)
Ezt nekem is inkább olvasztott csokit kellett volna használnom,legalábbis olyan csokoládét amit erre lehet használni,de finom lett,csak nehezebb volt a ragadós nutellával)
Bár aki nem szereti kombinálni az eléggé eltérő ízvilágokat,azoknak inkább majd más blogbejegyzésekben írok finomságokat.
Tény ,h nem a legszebb kis nutellás-alma falatkák lettek,de annál finomabbak,ajánlom nektek!
remélem hamarosan lesznek kommentek,mert kíváncsi vagyok az ötleteitekre,h miről írhatnék még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése