2016. január 20., szerda

A Tetoválásról

Sziasztok!

A számomra legfontosabb művészeti ágról szeretnék ma írni,és majd videót is teszek fel Youtubra!
Szóval kezdjük a legelső ponttal,ami mindenki számára szerintem a leggyakoribb kérdés és dilemma a Fájdalom: Nos ha saját tapasztalataim szerint mondom,akkor akiknek jobb a fájdalom tűrő képességük,azoknak csak épphogy megüti egy 10es skálán a 8ast
attól is függ ugyebár,h mennyire vagytok vékonyak,mert ha csontközeli helyre tetováltattok vagy ahol alapjáratok vékony a bőr ott biztosan jobban fog fájni,mintha egy húsosabb helyre varrattok,de ez attól is függ,h mennyire szeretnénk azt a Tetoválást mennyire fontos nekünk,h rajtunk legyen,mert ha valaki nagyon elkötelezi magát egy motívum mellett és fontos jelentése van,akkor csak a cél lebeg majd a szeme előtt,és a fájdalmat is könnyebb elviselni!
Viszont azt javaslom elsősorban mindenkinek,h Csak is ha 18.életévedet betöltötted utána varrass,ez nem pampogás,mert én a mai napig hálás vagyok Anyukámnak,h nem engedte amikor még fiatal voltam hozzá... és ez tényleg igaz,mert amikor ilyen 15-évesek vagyunk,nem gondoljuk annyira végig azt mondjuk,h de ez fontos..stb.. de utána úgy megbánja az emberek 90%-a..jobban jártok,ha adtok időt magatoknak,és nagyon valószínű,h még a testetek is változni fog!
Ha eljött az idő akkor meg,nagyon válogassuk meg,h milyen motívumot/feliratot szeretnénk magunkra,mert nem mindegyik Tetováló művész jó mindenféle Tetoválásban.
sok szalonban amikről azt hiheti az ember,hogy milyen jó nem is igazán figyelnek oda az emberre és barbár munkát végeznek, ezt az egyik Barátnőm kárára mondom,ő sajnos 2x is megszívta,először amikor az ujjára varratott akkor még úgy-ahogy szépen dolgozott a csaj,de nem adott neki pihenési időt amikor rosszul érezte magát,nagyon is fájt ugyebár a Barátnőmnek és így eléggé élvezhetetlen lett,bármennyire is szerette volna.
Na de elég a rémtörténetekből,én azt tanácsolom,h kérdezzétek meg ismerőseiteket ha van,h kikkel varrattak(ha tetszik a Tetoválás amit rajta láttok),Nagyon válasszátok meg,mert a Tetoválás örökre ott marad a bőrötökön,ha csak nem akarjátok majd 3x-annyiért leszedetni,ami még-jobban  fájna...
Személy szerint,és 10-éves korom óta rajongok ezért  a művészeti ágért,ebben is szeretnék majd elhelyezkedni,szóval nekem nagyon fontos volt,h az első Tetoválásom a legfontosabb személyhez szóljon és ő is válassza ki! :) (Ő az Anyukám)
Szerencsémre sikerült egy nagyon figyelmes Tetoválót kifognom,aki tényleg oda figyelt rám a Tetoválás közben,de nagy szerencsémre én jól viselem a fájdalmat.
Nekem még csak kettő Tetoválásom van,az egyik nagyon intim helyen(egy szívecske) :$ :D(ez volt a 2. Tetkom,amit a párom varrt nekem és csodálkoztam,h csak éppen-hogy kellemetlen volt.)
Az első a bordámon van pont a mellem alatti részen,ezt azért eléggé kellemetlennek mondanám,olyan érzés volt,mintha tűkkel karcolgatták volna folyton a csontomat,de egy idő után elzsibbadt meg próbáltam nem arra koncentrálni(a szívem alatt),egy felirat ezt választotta anyukám: Mom is my life(természetesen én adtam neki választási listát,és ő imádja az egyszerű lényegre törő szövegeket!:)
Ha elkészült a Tetkónk akkor lehet most-már kapni ilyen hidratáló krémeket,amik segítenek a gyógyulásban,én Bepantennel kentem,de a vazelint ajánlom,mert igazán az a legjobb(másodjára én is azt használtam)nem is kellett sokáig,szépen lehámlott és gyorsan meggyógyult,a lényeg,h az első 2-3-napban ne érje víz.próbáljátok meg úgy lefóliázni,h ne follyon alá!
Utána érheti víz de inkább ne mennyen bele még 2-napig a tusfürdő.
Tulajdonképpen elérkeztünk szerintem a végére!
Ha lenne még kérdésetek,nyugodtan írjátok meg itt kommentbe!
Itt egy kép az első Tattoomról,amikor kész lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése